wtorek, 19 kwietnia 2011

Monika pisze:

Drodzy i Szanowni,
Ja zapewne zauważyliście, staramy się poprawić widoczność Wolnej Anteny na stronie głównej,
Powinniście dostać od administratora zaproszenie do tworzenia Wolnej Anteny (kto nie dostał- proszę o sygnał)
Mam prośbę abyście teraz publikowali zapowiedzi i materiały dotyczące audycji dwukrotnie – w swoich eterach oraz w eterze „Wolna Antena“ – dzięki temu będą widoczne na podstronie Wolnej Anteny
Info dla poniedziałkowców – wolna ma wolne (musimy zrealizować tylko audycję sponsorowaną), jeżeli ktoś sam się realizuje i ma ochotę – to oczywiście możeJ
Przypominam, że audycję mają się zaczynać i kończyć punktualnie – pomijając przypominane przeze mnie nie raz oczywistości o wzajemnym szanowaniu autorów, - mamy teraz na pierwszej stronie widoczne info – co jest nadawane, wieć ważne, żeby to były prawdziwe infoJ
Przypominam oczywiście o porządku w studiu i pokoju redakcyjnym – generalnie jest lepiej, ale do ideału jeszcze nam daleko – sprzątajmy po sobieJ!

Wkrótce więcej info:)

oczywiście mam prosbe o przekazanie osobom, do ktorych nie mam jeszcze maila

serdeczności
Monika Makowska Wasowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz